środa, 29 sierpnia 2012

Dominika

Jestem tu trochę zacofana ze zdjęciami, o ponad miesiąc ;P Mimo, że mam już niekończące się wakacje i póki co nie pracuję, o dziwo nie nudzę się wcale. W przeciwieństwie do niektórych dzieci, kiedy pytam - Co tam? - Nic, nudzę się... Zaraz nie będziecie mieć takiego problemu, rok szkolny już tuż, tuż ;) Dzisiaj lecę na kolejne zdjęcia z Pauliną, zrobiłam jej papierową sukienkę i łódeczkę ;) zobaczymy co z tego wyjdzie, mam tylko nadzieję, że nikt nas nie zobaczy, bo od razu do psychiatry nas wyślą :) Jutro szykuję się 2- dniowy wyjazd do Lublina do Anuśki, w sobotę moje pierwsze pracujące wesele, w niedzielę dożynki powiatowe, gdzieś koło Białej - zawrót głowy. Poniżej zaległe zdjęcia niebieskookiej Dominiki ;)



* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


Have a nice day!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz