wtorek, 11 września 2012

Wedding day D&E

Wstawiam kilka zdjęć z wesela Diany i Emila. Dawno nie widziałam, żeby goście tak dobrze się bawili ;) I bardzo podobały mi się buty młodej! Nie jakieś tam oklepane na małym obcasku, czubate i z paseczkiem ;P 22 czeka mnie druga ślubna przygoda. Hmm wypadałoby coś pomyśleć o własnych przygotowaniach... W następnym poście spróbuję dodać kilka sukni, może pomożecie coś wybrać ;) Aga jakoś poważniej do tego podchodzi niż ja. Mi się wydaje, że na wszystko jest jeszcze czas, a później się okaże, że jednak jest go za mało ;/ No nic, poradzę sobie!



Bardzo ładne grawerowane obrączki ;)


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


* * *


I już po wszystkim ;)


Malinooowo ;)


* * *


* * *


* * *


Najlepsze zdjęcia były z oczepin ;)


I ostatni taniec ;)



2 komentarze:

  1. krótka a jakże wspaniała fotorelka , przemyślane kadry itd.
    ha ja sie 22 wrz tez bede bawic na weselu jako gość ale i jako fotgraf ale zdj tylko dla mnie ;D
    a co do twojego kochana zacznij cos robić bo teraz sie wydaje duzo czasu a na ostatnia minute nie zdążysz ze wszystkim.. POzdraWIam i dużo szczęścia dla MŁODEJ PARY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie najważniejsze rzeczy już są sala, fotograf, kamerzysta, zespół i data w kościele, tylko pełno takich drobnych spraw zostaje ;) ja również pozdrawiam ;)

      Usuń