poniedziałek, 10 grudnia 2012

Beadingowe maleństwa

Pewien czas temu na facebooku znajomej Katarzyny zobaczyłam koralikowe cudeńka i postanowiłam również spróbować w tym swoich sił. Początkowo wszystko mi się plątało, parę razy rzucałam wszystko w kąt, ale jakoś się udało ;) Bardzo uspokajające zajęcie, dla cierpliwych ;) Zapraszam do zakupu. Cena ok. 15 zł, w zależności od rodzaju ;) 
Poniżej kilka moich prac:



To moja pierwsza bransoletka, w kolorze czerni i srebra, znalazła już swoją właścicielkę ;)


Ta powstała jako druga, różowo fioletowa z większych koralików, czeka na Ciebie! ;)


Delikatniejsza, miętowo-złota, długość całkowita ok. 18 cm, 
sprzedana ;)


Ta pasuje na bardzo szczupłą rękę (sprzedana)


Perłowo-brązowo-złota, od razu znalazła swoją właścicielkę, 
później wykonałam taką samą na zamówienie drugi raz i wczoraj zrobiłam trzecią identyczną, również na zamówienie. 


A ta pasuje do pogody za oknem ;)
sprzedana


4 komentarze:

  1. kurcze swietne sa szkoda z emam juz prezent dla sis ona uwielbia takie cudeńka..

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętowa jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu została ci jeszcze jakaś? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego posta została mi ta druga różowo-fioletowa i ostatnia z tymi srebrnymi kuleczkami, a z tego nowszego ta druga miętowo-perłowo-złota, trzecia ta ciemna, czwarta brązowo-złota i piąta miętowo-perłowa ;)

      Usuń