środa, 5 października 2011

Warszawskie Zoo

Tak jak obiecałam wstawiam zdjęcia zwierzaków z zoo, tylko tych wybranych ;)
Zaczął się nowy rok akademicki. Już trochę tęskniło mi się za tym. Niestety to już ostatni rok...
Nie wiem co później ze sobą zrobię, nie mam pomysłu na dalsze życie. Do tej pory beztrosko próbowałam spełniać swoje marzenia, teraz trzeba będzie spojrzeć na to wszystko trzeźwym okiem i z odrobiną powagi.
Póki co mieszkam dalej w akademiku, w pokoju, w którym mieszkałam rok temu z Anitą. A jako 3, zamiast Asi mamy w tym roku Kasię ;) Zajęcia i plan też w miarę wydają się w porządku. Całe piątki i prawie czwartki wolne. Trzeba się wziąć za badania nad majerankiem! ;) 



Obłąkany niedźwiadek....


Gdzie jest Nemo? 


To jest miłość ;)


Z dedykacją dla Buby ;)


Więcej niż jedno zwierzę to? Lama? 


Wytrzeszcz ;)




Wanar ;)





Rude :)



Taka niewinna...


morderczyni ;)


i trochę martwej natury ;)




1 komentarz: