poniedziałek, 3 października 2011

Warszawa

Ostatnie dni wakacji spędziłam w Warszawie. Wybrałyśmy się z Anitą do naszych znajomych z wyjazdu do Chorwacji. Czas spędziliśmy bardzo pożytecznie. Było Zoo, Centrum Nauki Kopernika, spacer po Łazienkach i załapałyśmy się nawet na mecz hockeya. Nie zabrakło również czasu na inne rozrywki ;) Widziałyśmy miasto nocą, a kilka miejsc zostawiłyśmy sobie na następną wizytę. Z wizyty w Zoo do tej pory mam obraz obłąkanego niedźwiadka, który chodził ciągle w kółko ;/
Polecam wycieczkę do centrum nauki, szczególnie z młodszymi człowieczkami. Będą zajęte na co najmniej 4 godziny ;) Mecz też zrobił na mnie duże wrażenie, a najbardziej grupka kibiców ze swoim wodzirejem ;) A co do Łazienek, to przydałaby się jakaś modernizacja, jakieś ładniejsze chodniczki i drogowskazy ;)
Chyba potrafiłabym już się tam trochę odnaleźć ;)


Wstawiam teraz zdjęcia z centrum nauki. Później będzie jeszcze zoo i mecz ;)



Anita i jej archeologiczne wykopaliska ;)


Taka płytka zmieniająca kolor po dotknięciu.




A z tych kijków można było sobie posłuchać różnych rzeczy, serio ;)




Niestety nie udało mi się zrobić bańki takiej jak ja...




Łóżko fakira ;)



Czacha Adama ;)


Robocik oblegany przez dzieci;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz