poniedziałek, 31 marca 2014

Food

Mam to samo zboczenie, co większość z was i utrwalam na zdjęciach posiłki, które w wyjątkowy sposób mi smakowały ;)


Sentymentalny pierwszy obiad przy skręcaniu mebli ;))


Próba piekarnika i pierwsze babeczki ;)


Następnym razem wyrosły większe ;)


Wracam z pracy a tu coś takiego pysznego na mnie czeka ;)


Wracam kolejnego dnia i z znowu czekają na mnie pyszności- sałatka z łososiem i mandarynkami;)


Siedzę w łóżku i znowu dostaję miskę jedzenia, niestety nie do pokonania :) 
Jogurt z winogronem, mango, bananami, jabłkami i pomarańczami ;)


Eksperymenty z króliczkiem zapiekanym z warzywami, pyszne bialutkie mięsko ;)


Kwintesencja smaku i rozkosz dla podniebienia- polędwiczki wieprzowe w pistacjach w sosie musztardowo-miodowym z suszonymi pomidorami wg Okrasy ;)


Standardowy ulubiony zestaw śniadaniowy ;)


Jestem Panią domu i umiem gotować dobry rosół ;P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz