wtorek, 2 października 2012

Paulina

Miałam jeszcze tutaj do pokazania zaległe zdjęcia Pauliny, ale to tylko mała namiastka, została jeszcze cała masa do ogarnięcia ;) jeszcze muszę wstawić te z wizyty w Lublinie i zaraz będę miała nowe. Być może wypalą zdjęcia w piątek z Kasią i sobotę również z Kasią, jeśli do mnie przyjedzie ;) Poza tym nadal czekam na telefon z pracy, mam nadzieję, że to już niedługo. Wczoraj zrobiłyśmy nalot na Bricoman w Białej, zorientować się w cenach wszystkiego co będzie mi potrzebne w nowym mieszkaniu, masakra ;/  W sobotę minie pół roku naszego związku narzeczeńskiego ;)) niestety nie będziemy mogli go świętować, bo M będzie na rybach ;P A następny tydzień praktycznie cały bez niego, ciągle jakieś wyjazdy ;/ ale to nic, będę miała czas na wycieczkę do Siedlec ;) 



* * *


* * *

* * *



* * *


* * *


* * *


* * *


 * * *


 * * *


Te wyżej osobiście jest moim ulubionym, nie potrafię wyjaśnić dlaczego ;)


* * *


* * *


2 komentarze:

  1. faaajne :) może jak za rok będę chuda to zrobisz mi zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś już teraz chuda, nie musimy czekać tyle czasu ;P

      Usuń