środa, 17 października 2012

Weselne party

W sobotę bawiliśmy się z Michałem x 2 i Anitą na weselu u naszej akademickiej współlokatorki, aż za Kozienicami. Sala bardzo ładna, sukienka młodej też, jedzenie powiedziałabym, że smaczne gdyby nie jeden robaczek ;) Mieliśmy mieć zarezerwowane pokoje na miejscu, a okazało się, że nikt o tym nie wiedział, a właściciel powiedział, że są nieogrzewane (w nocy było -4'C) i możemy zostać do 8 rano i chciał od nas po 50 zł ;P więc podziękowaliśmy i dzięki gościnności rodziny Oleksych nocowaliśmy w Stężycy ;) Przez ciągłą pracę i siedzenie w domu potrzebowałam takiego wypadu. I tego samego dnia Michał został wujkiem ;) Gratulacje Madziu ;* i były urodziny tata ;) ogólnie dzień był na bardzo wysokich obrotach ;) Poniżej kilka zdjęć z tegorocznych wesel ;)



W Hesperusie u Emili i Michała, wyszłam jak jakiś zwierzaczek ;P tej sukienki już chyba nie założę, bo ktoś powiedział, że wyglądam w niej jak krewetka ;P



A tu w Chrobrym u Asi i Emila, ściągnęłam ze strony pana fotografa ;)



Ostatnie w tym roku u Asi i Piotrka w Delfinie ;) Sukienka, jedna z moich ulubionych, odkupiona od Kasi, dziękuję ;*

3 komentarze:

  1. zazdroszczę... ja nie byłam na weselu już nie wiem ile... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie miałam taki plan, że na swoje zaproszę wszystkie znajome z photobloga, żeby mieć mnóstwo zdjęć, ale niestety mi się nie zmieścicie ;)

      Usuń